سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدای سبحان، هر آن که را دینش استوار ودستانش گشوده باشد، دوست دارد . [امام علی علیه السلام]

بینه

از آنجایی که ماده 63 ق.م.ا به تعریف جرم شنیع زنا می پردازد می خواهیم بدانیم که آیا می توان با استناد به مواد 1062 و 1063 ق.م موجبات بری شدن متهمین را فراهم کرد یا خیر ؟

همانطور که ماده 63 ق.م.ا بیان می دارد : زنا عبارت است از جماع مرد با زنی که بر او ذاتاً حرام است گر چه در دبر باشد ، در غیر موارد وطی به شبهه . و از طرفی به موجب مواد 1062 و 1063 " نکاح واقع می شود به ایجاب و قبول به الفاظی که صریحاً دلالت بر قصد ازدواج نماید ، و ایجاب و قبول ممکن است از طرف خود مرد و زن صادر شود یا از طرف اشخاصی که قانوناً حق عقد دارند . که برای بررسی این مواد باید به چند سئوال پاسخ داد:




امین پورسرداری ::: شنبه 86/1/25::: ساعت 6:28 صبح

 
پروفسور لطفی زاده، بانی تئوری فازی لاجیک

بشر به مدد تعقل و اندیشه است که توانسته طبیعت چموش را رام خود کند، و فرهنگ و تمدن را رنگ و جلا ببخشد. مگر نه اینکه فرهنگ از انگیختگی و پویایی ارتباط دوره به دوره ی انسان و طبیعت، انسان و انسان، انسان و ابزار، انسان و جامعه و زبان معنا یافته است؟




امین پورسرداری ::: شنبه 86/1/25::: ساعت 6:28 صبح

مقدمه:

در اواخر قرن نوزدهم  است که کم کم غرب در اثر چند قرن تأثیر از فلسفه های انسان مدار و جریان صنعتی شدن ،رویکرد به علم،فرهنگش عمیقاً غیر مذهبی می شود و باور عموم مردم بر آن می شود که مذهب باید به قلمرو مسائل شخصی برود. در چنین شرایطی است که اولین بار در سال1846آقای هلی پاک در انگلستان اصطلاح سکولاریزم  را مطرح کرد و خواستار آن شد که آموزش و پرورش و بهداشت و سایر خدمات عمومی هم به دولت واگذار شود.

سکولاریزم به طور کلی به معنی جدائی میان نهادهای مذهبی و نهادهای حکومت است و این که دین به قلمرو مسائل شخصی انسان ها  برود و اداره مسائل عمومی جامعه را به دولت واگذارد.

 




امین پورسرداری ::: شنبه 86/1/25::: ساعت 6:28 صبح

مقدمه:

از آنجایی که طی احادیثی مختلف توصیه های بسیاری در جهت شناخت امام عصر(عج) و هم چنین انتظار فرج آن حضرت شده است .بنابراین ما سعی کردیم با بیان مطالبی کوتاه گامی در جهت آماده کردن بستر برای مطالعه بیشتر شما برداریم حقیقتاً مطالعه در خصوص شناخت امام زمان (ع) یکی از تکالیف مومنین در عصر غیبت می باشد و امید ست که این دست نوشته نقطه شروعی برای مطالعات شما در این زمینه باشد .

لازم به ذکر است که این دست نوشته شامل دو بخش می باشد که بخش اول آن  ، بیان محاورهای تحت عنوان .. میباشد و در بخش دوم به صورت اجمالی به زندگی امام عصر و نشانه های ظهور ان حضرت پرداخته ایم.

 

وقتی  تو کوچه پس کوچه های ذهنم قدم می زدم به موضوع جالبی برخوردم ، موضوعی که شاید خیلی وقتا از کنارش رد شدمُ اصلاً بهش توجه نکردم ، پس تلنگری به خودم زدم و گفتم:

خدایا: متحیرو متعجبم که این عشق چیه که خلق کردی و اونُ تو دلامون کاشتی ؟

می دونی ، آخه من جوونه های عشقی رو دیدم که چشمای پدر مادر را رو به در دوخته بود و آروم و قرار و از اونا گرفته بود .

که چی؟ بچه شون ، ی ِ خورده دیر کرده /.




امین پورسرداری ::: شنبه 86/1/25::: ساعت 6:28 صبح

کنکور کارشناسی ارشد آی تی و کامپیوتر- مواد امتحانی

 

مواد امتحانی کنکور ارشد :
نقل از : http://itstart.blogfa.com/

* دروس مشترک : ساختمان*های گسسته - ساختمان داده*ها - طراحی الگوریتم - مهندسی نرم*افزار - شبکه*های کامپیوتری




امین پورسرداری ::: شنبه 86/1/25::: ساعت 6:28 صبح

باور کنید شهر جای زندگی نیست

تا ناخدایانند جای بندگان نیست

دیندارهای شهر ما در خاک رفتند

اهل نماز و عشق بازی در آب رفتند

دیگر کسی اهل دعا اهل صفا نیست

دیگر کسی دنبال مردان خدا نیست

بی دین و دنیا پیشگان در شهر کم نیست




امین پورسرداری ::: شنبه 86/1/25::: ساعت 6:28 صبح

هارد دیسک چگونه کار میکند
تقریبا هر کامپیوتر رومیزی و سرور دارای یک یا چند هارد دیسک میباشد. هر پردازنده مرکزی و سوپرکامپیوتر در حالت عادی به صدها عدد از این هارد دیسک متصل است. امروزه دستگاههای زیادی را می توان یافت که تا چندی پیش از نوار (
Tape
) استفاده میکردند ولی حال از هارد دیسک استفاده میکنند. این تعداد انبوه از هارد دیسکها یک کار را به خوبی انجام میدهند. آنها اطلاعات دیحیتال را به یک فرم تقریباً همیشگی ذخیره میکنند. آنها این توانایی را به کامپیوترها می دهند تا در هنگامی که برق میرود اطلاعات خود را بیاد بیاورند.




امین پورسرداری ::: شنبه 86/1/25::: ساعت 6:28 صبح

 سال دوم یک استاد داشتیم که گیر داده بود همه باید کراوات بزنند سر امتحان

 چمران کراوات نزد استاد دو نمره ازش کم کرد شد هجده بالاترین نمره .

درس ترمودینامیک ما با یک استاد سخت گیر بود .آخر ترم نمره اش از امتحان شد هفده و نیم و از جزوه 4 همان جزوه را بعدا چاپ کردند در مقدمه اش نوشته بود این کتاب در حقیقت جزوه مصطفی چمران است در درس ترمودینامیک

به پسرها می گفتند شیعیان حسین (ع) و به ما شیعیان زهرا(س)کنار هم که بودیم  مهم نبود کی پسر است کی دختر یک مصطفی چمران می شناختیم که پدر همه مان بود و یک دشمن که می خواستیم پدرش را در بیاوریم .




امین پورسرداری ::: شنبه 86/1/25::: ساعت 6:28 صبح

ارد بزرگ : ارزش استاد را دانستن هنر نیست ، بلکه بایستگی است .

جبران خلیل جبران : کار تجسم عشق است.

اپیکتوس  : اگر می خواهی خوب باشی باید اول معتقد باشی که بد هستی .


امین پورسرداری ::: شنبه 86/1/25::: ساعت 6:28 صبح

<      1   2   3   4      
 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 9


بازدید دیروز: 5


کل بازدید :63257
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<