سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کم ترین چیزی که در آخر الزمان یافت می شود، برادر قابل اعتماد است، یا درهمی از حلال . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

بینه

موارد عمومی
بررسی قبل از انتخاب : مانیتور از جمله تجهیزات سخت افزاری است که پس از انتخاب ، چندین سال در کنار ما بوده و از آن استفاده خواهد شد ، بنابراین لازم است در زمان انتخاب آن بررسی لازم و جامعی صورت پذیرد. انتخاب نامناسب یک مانیـتور می تواند در درازمدت آسیب جدی را متوجه چشمان کاربر نماید. در زمان انتخاب یک مانیـتور ، لازم است از ضمانت نامه آن اطمینان حاصل نموده و کیفیت آن بصورت عملی بررسی گردد .
انتخاب یک مانیتور با محدوده دید مناسب : مانـیتور انتخابی ، می بایست دارای محدوده دید قابل قبول و متناسب با نوع نیاز کاربران باشد . مانیتورهای نوزده اینچ CRT و هیفده اینچ CRT دارای محدوده قابل دید مناسبی در ارتباط با اکثر کاربردها می باشند .
استفاده از فضای بیشتر با استفاده از دو مانیتور. در صورتیکه نوع استفاده از کامپیوتر بگونه ای است که ضرورت وجود یک محدوده دید بیشتر وجود داشته باشد، می توان از دو مانیتور کوچک در مقابل یک مانیتور بزرگ استفاده نمود. در این رابطه می بایست کارت گرافیک دارای پتانسیل ارسال دو تصویر همزمان بر روی دو مانیـتورباشد .بدین ترتیب ،می توان دو تصویر جداگانه از یک کامپیوتررا بر روی دو مانیتورمشاهده نمود.
استفاده از پورت های USB: با استفاده از پورت های USB ، می توان بسادگی و بسرعت تجهیزات جانبی رابه کامپیوتر متصل نمود.در برخی مانیتورها ، تعدادی پورت USB از نوع USB 1.1 یا USB 2 تعبیه شده است .پورت های USB 1.1 دارای سرعت انتقال کمتری نسبت به USB 2.0 بوده و از آنان بمنظور اتصال تجهیزاتی نظیر صفحه کلید و موس استفاده می گردد. از پورت های USB 2.0 ، می توان بمنظور اتصال تجهیزاتی نظیر رایتر و یا هارد دیسک ها استفاده نمود . ( امکان استفاده از تجهیزات فوق توسط پورت USB 1.1 نیز وجود خواهد داشت ، در چنین موادی سرعت کاهش پیدا خواهد کرد ).
استفاده از مانیتورهای دارای بلندگو در صورت نیاز. استفاده از مانیتورهائی که دارای بلندگو می باشند ، صرفه جوئی در فضای میز کاری شما را بدنبال خواهد داشت. کیفیت صدا در بلندگوهای فوق ، بسیار بالا نمی باشد . بنابراین در صورتیکه از جمله کاربرانی می باشید که کیفیت صدا برای شما حائز اهمیت است، می توانید این نوع از مانیتورها را انتخاب نکرده و از بلندگوهایی که دارای Sub Woofer می باشند ، استفاده نمائید (قیمت آنان بیشتر از بلند گو های معمولی است ) .



امین پورسرداری ::: یکشنبه 86/3/27::: ساعت 5:43 صبح

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 18


کل بازدید :63266
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<